Каква е историята на някои от най-известните самолети
Историята започва
през далечната 1969 година. Съветският съюз научава за конкретна програмата на
САЩ, която има за цел да се създаде F-15. Новият притежател, ще притежава
технологично превъзходство над който и да е съветски изтребител които са по
това време. Има толкова много самолети, които с времето се развиват. МиГ-21 е
маневрен самолет. За неговото време има сериозни проблеми в обсега на захващане
на точни цели. Потенциалът му за модернизиране постепенно се изчерпва. Днес има
невероятни генератори като hho, които помагат на автомобилите да
пазят значително околната среда и да се
хаби по - малко гориво. При самолетите изчерпването на горивото при тези
самолети е проблем. Те буквално изяждат всичко са минути. Следващият модел
самолети е МиГ-23. Той е разработен с цел да се сравнява с Ф-4, който е
изключително бърз и има много повече място за горивото и цялото оборудване.
Минуса при него е, че е по- малко маневрен и няма големи възможности за близък
въздушен бой.
Големите страни имат
нужда от един балансиран изтребител. Изтребител, който да е с добра маневреност
и има всички модерни системи и оборудване. След време започва и стартирането на
нова програма. Тя има за цел да се създадът и изработят перспективни фронтови
изтребител. Сферата на самолетите не спира да расте и да търси решения за
проблемите и минусите, както е при автомобилите и по тежките превозни средства,
за които има все по нова апаратура или hho generator, много
екстри, които улесняват шофирането. При самолетите е същото. Създават се
самолети с характеристики, които са силно амбициозни и изискващи дълъг обсег на
действие. Необходимо е било да има отлично представяне при къси писти за
излитане и кацане, независимо от типа на пистите. В помощ идват много
конструктури, кат всеки един иска да създаде идеалният самолет. Биват предлагани подходи при разработването на
съветските самолети. След време ПФИ е разделена на 2 подпрограми – ТФИ.
Появяват се прототипът на ОКБ Сухой Т-10 и
прототипът на бъдещия МиГ-29. Обръща се важно внимание на
аеродинамичната схема. Двигателят на МиГ-29 е задвижван отцели 2 турбореактивни двуконтурни двигателя
Климов. Те имат специален режим на работа. В този самолет, разстоянието между двигателите е значително.
Това играе съществена роля за увеличаването на
подемната сила, от там се намалява натоварването на крилото и крайният
резултат е подобряване на маневреността.
Двигателят се отличава с устойчивост на газовия поток, а ресурсът до основен
ремонт на двигателя е ок. 350 часа. Виждали ли сте на живо подобен самолет?
Няма коментари:
Публикуване на коментар