понеделник, 23 февруари 2015 г.

Каква е историята на някои от най-известните самолети




Каква е историята на някои от най-известните самолети

Историята започва през далечната 1969 година. Съветският съюз научава за конкретна програмата на САЩ, която има за цел да се създаде F-15. Новият притежател, ще притежава технологично превъзходство над който и да е съветски изтребител които са по това време. Има толкова много самолети, които с времето се развиват. МиГ-21 е маневрен самолет. За неговото време има сериозни проблеми в обсега на захващане на точни цели. Потенциалът му за модернизиране постепенно се изчерпва. Днес има невероятни генератори като hho, които помагат на автомобилите да пазят значително околната среда и да  се хаби по - малко гориво. При самолетите изчерпването на горивото при тези самолети е проблем. Те буквално изяждат всичко са минути. Следващият модел самолети е МиГ-23. Той е разработен с цел да се сравнява с Ф-4, който е изключително бърз и има много повече място за горивото и цялото оборудване. Минуса при него е, че е по- малко маневрен и няма големи възможности за близък въздушен бой.

Големите страни имат нужда от един балансиран изтребител. Изтребител, който да е с добра маневреност и има всички модерни системи и оборудване. След време започва и стартирането на нова програма. Тя има за цел да се създадът и изработят перспективни фронтови изтребител. Сферата на самолетите не спира да расте и да търси решения за проблемите и минусите, както е при автомобилите и по тежките превозни средства, за които има все по нова апаратура или hho generator, много екстри, които улесняват шофирането. При самолетите е същото. Създават се самолети с характеристики, които са силно амбициозни и изискващи дълъг обсег на действие. Необходимо е било да има отлично представяне при къси писти за излитане и кацане, независимо от типа на пистите. В помощ идват много конструктури, кат всеки един иска да създаде идеалният самолет. Биват  предлагани подходи при разработването на съветските самолети. След време ПФИ е разделена на 2 подпрограми – ТФИ. Появяват се прототипът на ОКБ Сухой Т-10 и  прототипът на бъдещия МиГ-29. Обръща се важно внимание на аеродинамичната схема. Двигателят на МиГ-29 е задвижван отцели  2 турбореактивни двуконтурни двигателя Климов. Те имат специален режим на работа. В този самолет,  разстоянието между двигателите е значително. Това играе съществена роля за увеличаването на  подемната сила, от там се намалява натоварването на крилото и крайният резултат е подобряване на  маневреността. Двигателят се отличава с устойчивост на газовия поток, а ресурсът до основен ремонт на двигателя е ок. 350 часа. Виждали ли сте на живо подобен самолет?

Няма коментари:

Публикуване на коментар